Büyükada

Pazar günü neredeyse 2 yıldır gitmediğimiz Büyükada'daydık.
10:45 vapurunu kaçırdığımız için motor ile gitmek zorunda kaldık ama yine de yolculuk keyifliydi. Ege'nin denizi izlemesi için bize yerini veren teyzeye tekrar teşekkür ederiz.

Kahvaltımız ve Ege'nin tost keyfi sonrası, uzunca bir yürüyüşe çıktık. Aslında faytona binmeyi düşünüyorduk ama fayton sırası mı derbi maça bilet sırası mı anlamadık. ( Ben bir ara kaynağı düşündüm ama :) )

Sonrasında sıra beklemeden yukarı doğru yürümeye başladık. Bu arada Ege arabasında her geçen faytonu ardından bağıra çağıra parmağı ile gösterdi.

Uzun yürüyüş sonrası dönüşte boş bulduğumuz faytonlardan birine atlayıp aşağı indik. Sabahtan beri uyumayan Ege tam uyku moduna girdi derken sahile inmemiz ile birlikte kendini sokaklara attı. Peşinden de annesi tabii.

Share on Google Plus

About Mehmet Ege

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.