Çanakkale içinde aynalı çarşı..

Hafta sonu Paşa ile ilk uzun yolumuzu yaptık. Anneanesi, dayısı, yengesi ve teyzesi ile birlikte hem Gelibolu'daki büyük yengeyi görmeye, hem Seddülbahir'deki büyük teyzeyi görmeye hem de şehitlikler ile Abide'yi ziyaret etmek için Çanakkale'deydik. Cumartesi sabah 5:30'da yola çıktık. Önce Gelibolu'da büyük yengemize uğradık, onunla birlikte limanda paça ve işkembe kokuları arasında :) bir kahvaltı yaptık. Yol boyunca korktuğumuz olmadı, Paşa gayet sakindi.

Kahvaltı sonrası Bayraklı Baba türbesi, Seyit Onbaşı anıtı ve Kilitbahir kalesini ziyaret ederek Abide'ye doğru yola çıktık.

Abide ziyaretimiz boyunca Paşa'nın dikkatini en çok çeken dalgalanan Türk bayrağı oldu. Uzun bir süre gözünü alamadı.

Sonrasında Seddülbahir'e doğru yol alıp büyük teyzeye doğru yola çıktık. Oradaki hasret giderme faslı ve taze balık seansından sonra pansiyonumuzu ayarlayıp biraz dinlendik. Akşama doğru denize girmek için Ertuğrul koyu'na doğru yola çıktık.

Hedefimiz Paşa'yı denize sokmaktı ama sert rüzgar ve soğuk su nedeniyle cesaret edemedik. Sadece ayaklarını dizlerine kadar soktuk.

Dönüş yolunda iki günün verdiği yorgunluk ve yıkanamamanın verdiği sıkıntıyla biraz huysuzdu. Annesinin dönüş yolu boyunca oyalama performansı takdire şayandı. Tekirdağ'daki köfte molası sonrası eve döndük ve bir güzel yıkadık Paşa'yı.

İlk seyahatimizi kazasız belasız atlattık. Güzel bir hafta sonuydu.

Gorky
Share on Google Plus

About Gorky

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.