Ege'me

Bitanem,

Öyle tuhaf bir duygu ki bu... Egecim,biraz büyük laflar edicem, ama sende zaten büyüdüğünde okuyacaksın. Hatta ben sana bunları kendim de söyledim aslında, söz uçar yazı kalır derler ya ondan yazıyorum. Seni ne çok sevdim bilemezsin, sen bana çocukluğumdan bir parça getirdin, sen benim kuzumun kuzusu, sen bana yeniden seninle büyüyeceğimizi hissettirdin. Sanki Emoşum bebek oldu onu kucağıma aldım yahu. Kelimelerin bittiği bir an işte. Sen benim Eminemin "E" sisin. Tabi Gökhancığımın da "G"si. Biliyorsun di mi kucağımda beni dinledin gayet akıllı bir şekilde hiç ağlamadan... Seni dinleyeceğimiz günleri bekliyorum... Onu bunu bilmem ben raketini hazırlıyorum, maç dedikleri tenis maçı olsa gerek :) Birlikte oynayacağız. Hee birde...Senin için muhteşem bir odam var aşkıııım:) Gelsen var ya bayılacaksın hani nasıl desem kendini bulacaksın bak o kadar söylüyorum :)

Annenle babanla hepimizle keyifli bir ömür geçirirsin inşallah duam bu.

Teyzen, ( ama sen gene de bana Nur de:) )

Nur Demirtaş Yüksel
Share on Google Plus

About Mehmet Ege

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.